Test GR

Ask for the link of the test at info@watersports-centre.gr

1 / 112

1. Το ψαροντούφεκο στη περιοχή του Κεντρικού Λιμεναρχείου Πειραιά απαγορεύεται:

2 / 112

2. Το ναυτικό μίλι είναι μονάδα μέτρησης:

3 / 112

3. Κόμβος είναι μονάδα μέτρησης:

4 / 112

4. Βύθισμα είναι:

5 / 112

5. Βάθος είναι:

6 / 112

6. Υπήνεμη πλευρά (Σταβέντο) είναι:

7 / 112

7. Πορτολάνα είναι:

8 / 112

8. Γεωγραφικές Συντεταγμένες ενός σημείου είναι:

9 / 112

9. Ένα ναυτικό μίλι στη θάλασσα ισούται:

10 / 112

10. Ο Ναυτικός διαβήτης (κουμπάσος) είναι:

11 / 112

11. Κλίμακα πλάτους είναι:

12 / 112

12. Κλίμακα μήκους είναι:

13 / 112

13. Πού μετριέται η απόσταση:

14 / 112

14. Γεωγραφικό στίγμα είναι:

15 / 112

15. Η γνώση του δελτίου καιρού που ισχύει στη περιοχή πλεύσης κρίνεται ως:

16 / 112

16. Η πρωταρχική αιτία του ανέμου είναι:

17 / 112

17. Τραμουντάνα είναι ο άνεμος:

18 / 112

18. Σορόκος είναι άνεμος:

19 / 112

19. Γαρμπής είναι άνεμος:

20 / 112

20. Ο Γρέγος είναι άνεμος:

21 / 112

21. Η κλίμακα 5 Μποφόρ είναι:

22 / 112

22. Η κλίμακα 6 Μποφόρ είναι:

23 / 112

23. Στα 5 Μποφόρ πιθανό ύψος κύματος είναι:

24 / 112

24. Πριν τον απόπλου βεβαιωνόμαστε:

25 / 112

25. Πού δεν συνιστάται αγκυροβολούμε;

26 / 112

26. Η πλωτή άγκυρα συνιστάται:

27 / 112

27. Στα 5 μέτρα βάθος το έκταμα (μήκος) του σχοινιού της πρέπει να ‘ναι τουλάχιστον:

28 / 112

28. Σε 12 μέτρα βάθος το έκταμα (μήκος) του σχοινιού της άγκυρας πρέπει να είναι τουλάχιστον:

29 / 112

29. Σε περίπτωση αμφιβολίας ο κίνδυνος σύγκρουσης θα θεωρείται:

30 / 112

30. Οι φάροι ή φανοί ή φανάρια χρησιμεύουν:

31 / 112

31. Όταν ο φάρος εκπέμπει κόκκινο φως:

32 / 112

32. Στην είσοδο του λιμένα, ο πράσινος φανός τοποθετείται:

33 / 112

33. Μια εξωλέμβια μηχανή πρέπει να περάσει από πρώτο έλεγχο (service):

34 / 112

34. Όταν πρόκειται για μηχανή που δεν χρησιμοποιείται έστω και για λίγο χρόνο:

35 / 112

35. Το ρεζερβουάρ του κινητήρα το γεμίζω με καύσιμα πλήρως;

36 / 112

36. Στους δίχρονους εξωλέμβιους κινητήρες πρέπει:

37 / 112

37. Το μπούκωμα της μηχανής (αργή κίνηση του σκάφους παρότι ο κινητήρας δουλεύει στο φουλ) οφείλεται:

38 / 112

38. Αυξομείωση στροφών της μηχανής κατά τη λειτουργία της (σκορτσαρίσματα) παρουσιάζεται συνήθως:

39 / 112

39. Η χρήση φωτιστικών σημάτων κινδύνου και των καπνογόνων γίνεται:

40 / 112

40. Αν κατά τη διάρκεια του ταξιδιού (πλου) ο καιρός επιδεινωθεί ο χειριστής οφείλει:

41 / 112

41. Για την ασφαλή επιβίβαση σε μικρά σκάφη:

42 / 112

42. Κατά τη διάρκεια του πλου:

43 / 112

43. Όταν πλέουμε με το σκάφος μας εντός διαύλου ή στην είσοδο του λιμένα:

44 / 112

44. Όταν οδηγούμε το σκάφος μας πίσω από σκάφη που έλκουν σκιέρ

45 / 112

45. Όταν βρισκόμαστε με το σκάφος μας σε θαλάσσιο δίαυλο ή διάδρομο:

46 / 112

46. Κατά τον κατάπλουν σε θέση ελλιμενισμού ο χειριστής οφείλει:

47 / 112

47. Αν κατά τη διάρκεια του ταξιδιού (πλου) ο καιρός αρχίσει σιγά σιγά ή ξαφνικά να επιδεινώνεται, εκτός των άλλων ενεργειών ο χειριστής οφείλει:

48 / 112

48. Αν κατά τη διάρκεια του ταξιδιού (πλου) ο καιρός αρχίσει ξαφνικά να επιδεινώνεται ο χειριστής οφείλει:

49 / 112

49. Αν το σκάφος μας περιέλθει σε κατάσταση κινδύνου από κάποιο πρόβλημα, τι κάνουμε:

50 / 112

50. Εφόσον στο σκάφος έχετε VΗF ή ραδιοτηλέφωνο και έχετε επέλθει σε κατάσταση ανάγκης ή κινδύνου:

51 / 112

51. Αυτοί που χειρίζονται ταχύπλοα σκάφη οφείλουν:

52 / 112

52. Οι ιδιοκτήτες ταχύπλοων σκαφών οφείλουν:

53 / 112

53. Οι ιδιοκτήτες ταχύπλοων σκαφών οφείλουν:

54 / 112

54. Η κυκλοφορία θαλάσσιων μοτοποδηλάτων των HOVERCRAFT απαγορεύεται:

55 / 112

55. Όταν πρόκειται να αποπλεύσουμε από έναν όρμο ο χειριστής οφείλει:

56 / 112

56. Η κυκλοφορία ταχύπλοων σκαφών εξαιρέσει θαλάσσια μοτοποδήλατα HOVERCRAFT απαγορεύεται:

57 / 112

57. Κατά την μεθόρμιση ενός σκάφους από μια ράμπα, γλίστρα, που βρίσκεται κοντά σε πλαζ:

58 / 112

58. Προσωρινή στέρηση διπλώματος από παράβαση είναι:

59 / 112

59. Σε περίπτωση που ο χειριστής ταχύπλοου σκάφους γίνει υπαίτιος ατυχήματος εις βάρος ενός άλλου σκάφους ή προσώπου οφείλει:

60 / 112

60. Ο Διεθνής Κανονισμός προς Αποφυγή Συγκρούσεων στην θάλασσα (Δ.Κ.Α.Σ.) ισχύει:

61 / 112

61. Ο Διεθνής Κανονισμός προς Αποφυγή Συγκρούσεων στην θάλασσα (Δ.Κ.Α.Σ.) ισχύει:

62 / 112

62. Αυτός που χειρίζεται ένα ταχύπλοο σκάφος οφείλει να γνωρίζει:

63 / 112

63. Ο Διεθνής Κανονισμός προς Αποφυγή Συγκρούσεων στη θάλασσα (Δ.Κ.Α.Σ.) έχει εφαρμογή:

64 / 112

64. Ο όρος Ιστιοφόρο πλοίο σημαίνει:

65 / 112

65. Ο όρος Πλοίο Ασχολούμενο με την Αλιεία σημαίνει:

66 / 112

66. Ο όρος Ακυβέρνητο Πλοίο σημαίνει:

67 / 112

67. Ο όρος εν Πλω σημαίνει:

68 / 112

68. Ο όρος προσαραγμένο πλοίο σημαίνει:

69 / 112

69. Ο όρος Αγκυροβολημένο Πλοίο σημαίνει:

70 / 112

70. Κάθε πλοίο ανά πάσα στιγμή θα πρέπει:

71 / 112

71. Οποιοσδήποτε χειρισμός γίνεται για να αποφευχθεί μια σύγκρουση πρέπει ανάλογα με τις συνθήκες της περίπτωσης:

72 / 112

72. Οποιαδήποτε μεταβολή πορείας ή αλλαγή ταχύτητας επιχειρείται για να αποφευχθεί μια σύγκρουση πρέπει να είναι:

73 / 112

73. Πλοίο το οποίο υποχρεούται να διασχίσει λωρίδα θαλάσσιας κυκλοφορίας;

74 / 112

74. Κάθε πλοίο που καταφθάνει ένα άλλο πλοίο οφείλει:

75 / 112

75. Όταν δύο πλοία μηχανοκίνητα συναντώνται με πορείες αντίθετες ή σχεδόν αντίθετες κατά τρόπο ώστε να υπάρχει κίνδυνος σύγκρουσης, υποχρεούται:

76 / 112

76. Όταν δύο πλοία μηχανοκίνητα διασταυρώνουν τις πορείες τους και υπάρχει κίνδυνος σύγκρουσης οφείλουν:

77 / 112

77. Κάθε ιστιοφόρο πλοίο θα απομακρύνεται από την πορεία:

78 / 112

78. Πλοίο ασχολούμενο με την αλιεία θα απομακρύνεται από την πορεία:

79 / 112

79. Οι φανοί των πλοίων πρέπει να ανάβουν:

80 / 112

80. Ο εφίστιος φανός είναι:

81 / 112

81. Πλευρικοί φανοί είναι:

82 / 112

82. Φανός κορώνης είναι:

83 / 112

83. Φανός ρυμούλκησης είναι:

84 / 112

84. Περίβλεπτος φανός είναι:

85 / 112

85. Ο αναλαμπών φανός χρησιμοποιείται:

86 / 112

86. Ένα μηχανοκίνητο πλοίο μήκους κάτω των 50 μέτρων όταν ταξιδεύει πρέπει να επιδεικνύει:

87 / 112

87. Ένα μηχανοκίνητο πλοίο μήκους άνω των 50 μέτρων όταν ταξιδεύει πρέπει να επιδεικνύει:

88 / 112

88. Ένα μηχανοκίνητο σκάφος μικρό κάτω των 7 μέτρων και που η ταχύτητα του δεν υπερβαίνει τους 7 κόμβους, πρέπει να επιδεικνύει κατά την νύχτα:

89 / 112

89. Ένα μηχανοκίνητο πλοία που ρυμουλκεί την νύχτα πρέπει να επιδεικνύει τους εξής φανούς:

90 / 112

90. Ρυμουλκούμενο πλοίο πρέπει να επιδεικνύει κατά την νύχτα:

91 / 112

91. Ένα ιστιοφόρο πλοίο πρέπει να επιδεικνύει τους εξής φανούς την νύχτα:

92 / 112

92. Ένα αλιευτικό πλοίο που αλιεύει με γρίπο (μηχανότρατα) πρέπει να φέρει τους εξής φανούς κατά τη νύχτα, ενώ το μήκος του δεν ξεπερνά τα 50 μέτρα και κινείται:

93 / 112

93. Ένα αλιευτικό πλοίο που αλιεύει με κυκλικά δίχτυα (γρι – γρι) και κινείται, πρέπει να επιδεικνύει τους εξής φανούς κατά τη νύχτα:

94 / 112

94. Κάθε αγκυροβολημένο πλοίο οφείλει να επιδεικνύει κατά την νύχτα:

95 / 112

95. Προσαραγμένο πλοίο που το μήκος του είναι πάνω από 50 μέτρα φέρει κατά τη νύχτα τους εξής φανούς:

96 / 112

96. Ένα ακυβέρνητο πλοίο οφείλει να επιδεικνύει κατά τη νύχτα:

97 / 112

97. Ένα αγκυροβολημένο πλοίο οφείλει να φέρει κατά τη διάρκεια της ημέρας:

98 / 112

98. Ρυμουλκό πλοίο που ρυμουλκεί οφείλει κατά τη διάρκεια της ημέρας να φέρει:

99 / 112

99. Ένα προσαραγμένο πλοίο οφείλει να φέρει κατά τη διάρκεια της ημέρας:

100 / 112

100. Ένα ακυβέρνητο πλοίο οφείλει να φέρει κατά τη διάρκεια της ημέρας:

101 / 112

101. Ένα αλιευτικά πλοίο που αλιεύει με γρίπο (ή χωρίς) οφείλει να επιδεικνύει κατά την ημέρα:

102 / 112

102. Μακρός συριγμός είναι αυτός που διαρκεί:

103 / 112

103. Βραχύς συριγμός είναι αυτός που διαρκεί:

104 / 112

104. Ένας βραχύς συριγμός σημαίνει:

105 / 112

105. Τρεις βραχείοι συριγμοί σημαίνουν:

106 / 112

106. Πέντε βραχείοι συριγμοί σημαίνουν:

107 / 112

107. Το καπνογόνο έχει χρώμα:

108 / 112

108. Το σήμα κινδύνου που εκπέμπεται από το ραδιοτηλέφωνο ή το VHF αποτελείται από:

109 / 112

109. Σε κάθε περίπτωση το πλοίο που υποχρεούται σύμφωνα με το Δ.Κ.Α.Σ. να απομακρύνεται από την πορεία άλλου πλοίου πρέπει:

110 / 112

110. Η εκτόξευση /πυροδότηση των φωτιστικών σημάτων κινδύνου γίνεται:

111 / 112

111. Αν κατά τη διάρκεια της ημέρας παρουσιασθεί κάποιο πρόβλημα και το σκάφος περιέλθει σε κατάσταση ανάγκης ή κινδύνου, συνεγείρουμε τα παραπλέοντα πλοία ή τους ευρισκόμενους στη ξηρά:

112 / 112

112. Αν κατά τη διάρκεια της νύχτας παρουσιασθεί κάποιο πρόβλημα και το σκάφος περιέλθει σε κατάσταση ανάγκης ή κινδύνου, συνεγείρουμε τα παραπλέοντα πλοία ή τους ευρισκόμενους στη ξηρά:

Your score is

The average score is 0%

0%