Test GR
Ask for the link of the test at info@watersports-centre.gr
1 / 112
1. Το ψαροντούφεκο στη περιοχή του Κεντρικού Λιμεναρχείου Πειραιά απαγορεύεται:
2 / 112
2. Το ναυτικό μίλι είναι μονάδα μέτρησης:
3 / 112
3. Κόμβος είναι μονάδα μέτρησης:
4 / 112
4. Βύθισμα είναι:
5 / 112
5. Βάθος είναι:
6 / 112
6. Υπήνεμη πλευρά (Σταβέντο) είναι:
7 / 112
7. Πορτολάνα είναι:
8 / 112
8. Γεωγραφικές Συντεταγμένες ενός σημείου είναι:
9 / 112
9. Ένα ναυτικό μίλι στη θάλασσα ισούται:
10 / 112
10. Ο Ναυτικός διαβήτης (κουμπάσος) είναι:
11 / 112
11. Κλίμακα πλάτους είναι:
12 / 112
12. Κλίμακα μήκους είναι:
13 / 112
13. Πού μετριέται η απόσταση:
14 / 112
14. Γεωγραφικό στίγμα είναι:
15 / 112
15. Η γνώση του δελτίου καιρού που ισχύει στη περιοχή πλεύσης κρίνεται ως:
16 / 112
16. Η πρωταρχική αιτία του ανέμου είναι:
17 / 112
17. Τραμουντάνα είναι ο άνεμος:
18 / 112
18. Σορόκος είναι άνεμος:
19 / 112
19. Γαρμπής είναι άνεμος:
20 / 112
20. Ο Γρέγος είναι άνεμος:
21 / 112
21. Η κλίμακα 5 Μποφόρ είναι:
22 / 112
22. Η κλίμακα 6 Μποφόρ είναι:
23 / 112
23. Στα 5 Μποφόρ πιθανό ύψος κύματος είναι:
24 / 112
24. Πριν τον απόπλου βεβαιωνόμαστε:
25 / 112
25. Πού δεν συνιστάται αγκυροβολούμε;
26 / 112
26. Η πλωτή άγκυρα συνιστάται:
27 / 112
27. Στα 5 μέτρα βάθος το έκταμα (μήκος) του σχοινιού της πρέπει να ‘ναι τουλάχιστον:
28 / 112
28. Σε 12 μέτρα βάθος το έκταμα (μήκος) του σχοινιού της άγκυρας πρέπει να είναι τουλάχιστον:
29 / 112
29. Σε περίπτωση αμφιβολίας ο κίνδυνος σύγκρουσης θα θεωρείται:
30 / 112
30. Οι φάροι ή φανοί ή φανάρια χρησιμεύουν:
31 / 112
31. Όταν ο φάρος εκπέμπει κόκκινο φως:
32 / 112
32. Στην είσοδο του λιμένα, ο πράσινος φανός τοποθετείται:
33 / 112
33. Μια εξωλέμβια μηχανή πρέπει να περάσει από πρώτο έλεγχο (service):
34 / 112
34. Όταν πρόκειται για μηχανή που δεν χρησιμοποιείται έστω και για λίγο χρόνο:
35 / 112
35. Το ρεζερβουάρ του κινητήρα το γεμίζω με καύσιμα πλήρως;
36 / 112
36. Στους δίχρονους εξωλέμβιους κινητήρες πρέπει:
37 / 112
37. Το μπούκωμα της μηχανής (αργή κίνηση του σκάφους παρότι ο κινητήρας δουλεύει στο φουλ) οφείλεται:
38 / 112
38. Αυξομείωση στροφών της μηχανής κατά τη λειτουργία της (σκορτσαρίσματα) παρουσιάζεται συνήθως:
39 / 112
39. Η χρήση φωτιστικών σημάτων κινδύνου και των καπνογόνων γίνεται:
40 / 112
40. Αν κατά τη διάρκεια του ταξιδιού (πλου) ο καιρός επιδεινωθεί ο χειριστής οφείλει:
41 / 112
41. Για την ασφαλή επιβίβαση σε μικρά σκάφη:
42 / 112
42. Κατά τη διάρκεια του πλου:
43 / 112
43. Όταν πλέουμε με το σκάφος μας εντός διαύλου ή στην είσοδο του λιμένα:
44 / 112
44. Όταν οδηγούμε το σκάφος μας πίσω από σκάφη που έλκουν σκιέρ
45 / 112
45. Όταν βρισκόμαστε με το σκάφος μας σε θαλάσσιο δίαυλο ή διάδρομο:
46 / 112
46. Κατά τον κατάπλουν σε θέση ελλιμενισμού ο χειριστής οφείλει:
47 / 112
47. Αν κατά τη διάρκεια του ταξιδιού (πλου) ο καιρός αρχίσει σιγά σιγά ή ξαφνικά να επιδεινώνεται, εκτός των άλλων ενεργειών ο χειριστής οφείλει:
48 / 112
48. Αν κατά τη διάρκεια του ταξιδιού (πλου) ο καιρός αρχίσει ξαφνικά να επιδεινώνεται ο χειριστής οφείλει:
49 / 112
49. Αν το σκάφος μας περιέλθει σε κατάσταση κινδύνου από κάποιο πρόβλημα, τι κάνουμε:
50 / 112
50. Εφόσον στο σκάφος έχετε VΗF ή ραδιοτηλέφωνο και έχετε επέλθει σε κατάσταση ανάγκης ή κινδύνου:
51 / 112
51. Αυτοί που χειρίζονται ταχύπλοα σκάφη οφείλουν:
52 / 112
52. Οι ιδιοκτήτες ταχύπλοων σκαφών οφείλουν:
53 / 112
53. Οι ιδιοκτήτες ταχύπλοων σκαφών οφείλουν:
54 / 112
54. Η κυκλοφορία θαλάσσιων μοτοποδηλάτων των HOVERCRAFT απαγορεύεται:
55 / 112
55. Όταν πρόκειται να αποπλεύσουμε από έναν όρμο ο χειριστής οφείλει:
56 / 112
56. Η κυκλοφορία ταχύπλοων σκαφών εξαιρέσει θαλάσσια μοτοποδήλατα HOVERCRAFT απαγορεύεται:
57 / 112
57. Κατά την μεθόρμιση ενός σκάφους από μια ράμπα, γλίστρα, που βρίσκεται κοντά σε πλαζ:
58 / 112
58. Προσωρινή στέρηση διπλώματος από παράβαση είναι:
59 / 112
59. Σε περίπτωση που ο χειριστής ταχύπλοου σκάφους γίνει υπαίτιος ατυχήματος εις βάρος ενός άλλου σκάφους ή προσώπου οφείλει:
60 / 112
60. Ο Διεθνής Κανονισμός προς Αποφυγή Συγκρούσεων στην θάλασσα (Δ.Κ.Α.Σ.) ισχύει:
61 / 112
61. Ο Διεθνής Κανονισμός προς Αποφυγή Συγκρούσεων στην θάλασσα (Δ.Κ.Α.Σ.) ισχύει:
62 / 112
62. Αυτός που χειρίζεται ένα ταχύπλοο σκάφος οφείλει να γνωρίζει:
63 / 112
63. Ο Διεθνής Κανονισμός προς Αποφυγή Συγκρούσεων στη θάλασσα (Δ.Κ.Α.Σ.) έχει εφαρμογή:
64 / 112
64. Ο όρος Ιστιοφόρο πλοίο σημαίνει:
65 / 112
65. Ο όρος Πλοίο Ασχολούμενο με την Αλιεία σημαίνει:
66 / 112
66. Ο όρος Ακυβέρνητο Πλοίο σημαίνει:
67 / 112
67. Ο όρος εν Πλω σημαίνει:
68 / 112
68. Ο όρος προσαραγμένο πλοίο σημαίνει:
69 / 112
69. Ο όρος Αγκυροβολημένο Πλοίο σημαίνει:
70 / 112
70. Κάθε πλοίο ανά πάσα στιγμή θα πρέπει:
71 / 112
71. Οποιοσδήποτε χειρισμός γίνεται για να αποφευχθεί μια σύγκρουση πρέπει ανάλογα με τις συνθήκες της περίπτωσης:
72 / 112
72. Οποιαδήποτε μεταβολή πορείας ή αλλαγή ταχύτητας επιχειρείται για να αποφευχθεί μια σύγκρουση πρέπει να είναι:
73 / 112
73. Πλοίο το οποίο υποχρεούται να διασχίσει λωρίδα θαλάσσιας κυκλοφορίας;
74 / 112
74. Κάθε πλοίο που καταφθάνει ένα άλλο πλοίο οφείλει:
75 / 112
75. Όταν δύο πλοία μηχανοκίνητα συναντώνται με πορείες αντίθετες ή σχεδόν αντίθετες κατά τρόπο ώστε να υπάρχει κίνδυνος σύγκρουσης, υποχρεούται:
76 / 112
76. Όταν δύο πλοία μηχανοκίνητα διασταυρώνουν τις πορείες τους και υπάρχει κίνδυνος σύγκρουσης οφείλουν:
77 / 112
77. Κάθε ιστιοφόρο πλοίο θα απομακρύνεται από την πορεία:
78 / 112
78. Πλοίο ασχολούμενο με την αλιεία θα απομακρύνεται από την πορεία:
79 / 112
79. Οι φανοί των πλοίων πρέπει να ανάβουν:
80 / 112
80. Ο εφίστιος φανός είναι:
81 / 112
81. Πλευρικοί φανοί είναι:
82 / 112
82. Φανός κορώνης είναι:
83 / 112
83. Φανός ρυμούλκησης είναι:
84 / 112
84. Περίβλεπτος φανός είναι:
85 / 112
85. Ο αναλαμπών φανός χρησιμοποιείται:
86 / 112
86. Ένα μηχανοκίνητο πλοίο μήκους κάτω των 50 μέτρων όταν ταξιδεύει πρέπει να επιδεικνύει:
87 / 112
87. Ένα μηχανοκίνητο πλοίο μήκους άνω των 50 μέτρων όταν ταξιδεύει πρέπει να επιδεικνύει:
88 / 112
88. Ένα μηχανοκίνητο σκάφος μικρό κάτω των 7 μέτρων και που η ταχύτητα του δεν υπερβαίνει τους 7 κόμβους, πρέπει να επιδεικνύει κατά την νύχτα:
89 / 112
89. Ένα μηχανοκίνητο πλοία που ρυμουλκεί την νύχτα πρέπει να επιδεικνύει τους εξής φανούς:
90 / 112
90. Ρυμουλκούμενο πλοίο πρέπει να επιδεικνύει κατά την νύχτα:
91 / 112
91. Ένα ιστιοφόρο πλοίο πρέπει να επιδεικνύει τους εξής φανούς την νύχτα:
92 / 112
92. Ένα αλιευτικό πλοίο που αλιεύει με γρίπο (μηχανότρατα) πρέπει να φέρει τους εξής φανούς κατά τη νύχτα, ενώ το μήκος του δεν ξεπερνά τα 50 μέτρα και κινείται:
93 / 112
93. Ένα αλιευτικό πλοίο που αλιεύει με κυκλικά δίχτυα (γρι – γρι) και κινείται, πρέπει να επιδεικνύει τους εξής φανούς κατά τη νύχτα:
94 / 112
94. Κάθε αγκυροβολημένο πλοίο οφείλει να επιδεικνύει κατά την νύχτα:
95 / 112
95. Προσαραγμένο πλοίο που το μήκος του είναι πάνω από 50 μέτρα φέρει κατά τη νύχτα τους εξής φανούς:
96 / 112
96. Ένα ακυβέρνητο πλοίο οφείλει να επιδεικνύει κατά τη νύχτα:
97 / 112
97. Ένα αγκυροβολημένο πλοίο οφείλει να φέρει κατά τη διάρκεια της ημέρας:
98 / 112
98. Ρυμουλκό πλοίο που ρυμουλκεί οφείλει κατά τη διάρκεια της ημέρας να φέρει:
99 / 112
99. Ένα προσαραγμένο πλοίο οφείλει να φέρει κατά τη διάρκεια της ημέρας:
100 / 112
100. Ένα ακυβέρνητο πλοίο οφείλει να φέρει κατά τη διάρκεια της ημέρας:
101 / 112
101. Ένα αλιευτικά πλοίο που αλιεύει με γρίπο (ή χωρίς) οφείλει να επιδεικνύει κατά την ημέρα:
102 / 112
102. Μακρός συριγμός είναι αυτός που διαρκεί:
103 / 112
103. Βραχύς συριγμός είναι αυτός που διαρκεί:
104 / 112
104. Ένας βραχύς συριγμός σημαίνει:
105 / 112
105. Τρεις βραχείοι συριγμοί σημαίνουν:
106 / 112
106. Πέντε βραχείοι συριγμοί σημαίνουν:
107 / 112
107. Το καπνογόνο έχει χρώμα:
108 / 112
108. Το σήμα κινδύνου που εκπέμπεται από το ραδιοτηλέφωνο ή το VHF αποτελείται από:
109 / 112
109. Σε κάθε περίπτωση το πλοίο που υποχρεούται σύμφωνα με το Δ.Κ.Α.Σ. να απομακρύνεται από την πορεία άλλου πλοίου πρέπει:
110 / 112
110. Η εκτόξευση /πυροδότηση των φωτιστικών σημάτων κινδύνου γίνεται:
111 / 112
111. Αν κατά τη διάρκεια της ημέρας παρουσιασθεί κάποιο πρόβλημα και το σκάφος περιέλθει σε κατάσταση ανάγκης ή κινδύνου, συνεγείρουμε τα παραπλέοντα πλοία ή τους ευρισκόμενους στη ξηρά:
112 / 112
112. Αν κατά τη διάρκεια της νύχτας παρουσιασθεί κάποιο πρόβλημα και το σκάφος περιέλθει σε κατάσταση ανάγκης ή κινδύνου, συνεγείρουμε τα παραπλέοντα πλοία ή τους ευρισκόμενους στη ξηρά:
Your score is
The average score is 0%
Restart quiz